تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 0:03
8 بازدید
کد خبر : 358064

شارجه لایق برد بود/ کار ما هنوز تمام نشده است | اخبار ورزشی

شارجه لایق برد بود/ کار ما هنوز تمام نشده است | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سپاهان امروز (سه شنبه) در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا سطح دوم مهمان شارجه امارات بود که با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد. شکست سپاهان مقابل شارجه ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با شارجه امارات اظهار کرد: صحبت

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سپاهان امروز (سه شنبه) در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا سطح دوم مهمان شارجه امارات بود که با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.

شکست سپاهان مقابل شارجه

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با شارجه امارات اظهار کرد: صحبت کردن در مورد بازی ساده است، نتیجه نشان داد بازی چطور بود. شارجه از اول با تمرکز نشان داشت و پرس از عقب و ضدحمله در دستور داشتند و بازیکنان خوبی برای ضد حمله داشتند.

وی ادامه داد: بازیکنان شارجه بیشتر از ما بازی مستقیم انجام دادند، زیرا به این طور بازی کردن وفق پیدا کرده بودند. بعد از گل اول کنترل بهتری داشتیم و در نیمه دوم می‌توانستیم برتری داشته باشیم.

مورایس تصریح کرد: روی یک حرکت خوب حریف و تمرکز کم‌تر خط دفاعی ما گل دوم را خوردیم. آن زمان ریسک کردیم تا زمانی که بازی ۳ بر یک سخت شد. به نظرم آنها لیاقت برد را داشتند، زیرا تمرکز و تلاش از خودشان نشان دادند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره شرایط تیمش در مسابقات پیش‌رو خاطرنشان کرد: اگرچه رقابت‌ها هنوز تمام نشده و ۳ بازی دیگری هست، اما فعلاً باید روی بازی بعدی در لیگ تمرکز کنیم.

وی در مورد تغییر ترکیب شارجه نسبت به ترکیب مورد انتظارش گفت: انتظار تغییر می‌رفت، زیرا آنها اخیراً بازی کرده بودند. برخی بازیکنان نیمه دوم اضافه شدند که بازیکنان خیلی خوبی هستند. البته به نظرم در این بازی تغییر خاصی نداشتند و سازماندهی یکسان بود، اما بنظرم امروز یک هافبک آنها عقب‌تر بازی می‌کرد و با ۳ نفر از عقب بازی‌سازی می‌کردند.

مورایس در پایان درباره تیم شارجه گفت: شارجه تیم خوبی است و کیفیت بازی آنها در این رقابت‌ها جذاب است. بنظرم شارجه یک تیم خوب، دارای مربی خوب و کیفیت تاکتیکی بود.

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn