تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 0:14
9 بازدید
کد خبر : 358074

درخشش شرکت فرآوری و ساخت گیلان به عنوان صادر کننده نمونه ملی

درخشش شرکت فرآوری و ساخت گیلان به عنوان صادر کننده نمونه ملی

جامعه ورزشی آفتاب نو:  به گزارش خبرگزاری برنا ازگیلان؛ تیمور پورحیدری ضمن حضور در این کارخانه صادرات محور با اهدای لوح تقدیر این موفقیت بزرگ را به مدیرعامل واحد صنعتی تبریک گفت و اظهار داشت: صادرات اوج بلوغ صنعتی است که یک شرکت می‌تواند با شرکت‌های مشابه صنعتی در فضای بین المللی رقابت نماید. وی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

 به گزارش خبرگزاری برنا ازگیلان؛ تیمور پورحیدری ضمن حضور در این کارخانه صادرات محور با اهدای لوح تقدیر این موفقیت بزرگ را به مدیرعامل واحد صنعتی تبریک گفت و اظهار داشت: صادرات اوج بلوغ صنعتی است که یک شرکت می‌تواند با شرکت‌های مشابه صنعتی در فضای بین المللی رقابت نماید.

وی با بیان اینکه این شرکت ضمن تامین ۹۵ درصدی نیاز خودروسازان داخلی توانسته است به خوبی در بازارهای جهانی عرض اندام کند گفت: کیفیت محصولات و توان بازاریابی گروه صنعتی فراوری و ساخت با تکیه بر دانش فنی شایسته تحسین و تقدیر است که هر ساله با رشد و بالندگی به توان صادراتی خود می‌افزاید.

مدیرکل صنعت ،معدن و تجارت ارزآوری برای کشور را یکی از مهمترین دستاورد های صادرات دانست و گفت : نفوذ در بازارهای جهانی و توسعه فعالیت های برون مرزی در شرایط تحریمی؛ به مثابه زور آزمایی در میدان واقعی نبرد است. 

وی افزایش اشتغال زایی پیاپی این شرکت با ایجاد طرح‌های توسعه‌ای اشاره و تصریح کرد: این شرکت با فعالیت مطلوب در شهر صنعتی رشت در ۲ مجموعه فرآوری و ساخت و پایا کلاچ توانسته است فضای اشتغال مستقیم برای ۱۵۰۰ نفر را در گیلان فراهم آورد.

دکتر پورحیدری از روند صعود صادراتی این شرکت در دوسال گذشته سخن گفت و ادامه داد: طی ارزیابی صادراتی انجام شده این شرکت در سال ۱۴۰۱ حدود ۲میلیون و نیم یورو صادرات داشت و با رشد کیفی محصولات و بازاریابی مطلوب خارجی در سال ۱۴۰۲ توانست این میزان را به بیش از ۴میلیون یورو ارتقاء دهد و عمده صادرات این شرکت انواع کمک فنر خودرو به کشور های روسیه و ترکیه می باشد.

گفتنی است شرکت فرآوری و ساخت تولید کننده انواع کمک فنر و جعبه فرمان برقی و هیدرولیک موفق به کسب مقام صادرکننده نمونه ملی و اخذ تندیس زرین روز ملی صادرات از ریاست جمهوری در سالن اجلاس سران شد و از  ۱۳ شرکت صنعتی دیگر گیلان نیز بعنوان صادرکننده نمونه استانی در رشت تجلیل شد.

 

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn