تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 0:30
14 بازدید
کد خبر : 358091

استیلی: پرسپولیس بدشانسی آورد/ بیرانوند برای کمک به خودش سکوت کند

استیلی: پرسپولیس بدشانسی آورد/ بیرانوند برای کمک به خودش سکوت کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در دو بازی لیگ نخبگان مستحق شکست نبود و بدشانسی آورد. حمید استیلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا در مورد شکست پرسپولیس مقابل السد قطر عنوان کرد: به نظر من پرسپولیس در دو بازی السد قطر و الاهلی عربستان مستحق شکست نبود و باید برنده

استیلی: پرسپولیس بدشانسی آورد  بیرانوند برای کمک به خودش سکوت کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در دو بازی لیگ نخبگان مستحق شکست نبود و بدشانسی آورد.

حمید استیلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا در مورد شکست پرسپولیس مقابل السد قطر عنوان کرد: به نظر من پرسپولیس در دو بازی السد قطر و الاهلی عربستان مستحق شکست نبود و باید برنده می شد اما متاسفانه از این دو بازی نتوانست امتیازی بگیرد. خوبی لیگ نخبگان این است که ۸ تیم می توانند صعود کنند اما مسلما هر چه رتبه یک تیم بالاتر باشد با تیم های راحت تری در مرحله بعدی روبرو می شود. من امیدوارم پرسپولیس بتواند اول صعود کند و سپس در مراحل بعدی این بدشانسی دست از گریبانش بردارد. این را هم در نظر بگیریم که این تیم در بازی های اخیر بازیکنان کلیدی خودش را به دلیل مصدومیت نداشته است.

وی در خصوص اینکه فکر نمی کنید گاریدو در استفاده از بازیکنان باید راهکار بهتری داشته باشد و نسبت به استفاده از بازیکنانی مثل سعید صادقی و عیسی آل کثیر تصمیم بهتری بگیرد، گفت: ما نزدیک تیم نیستیم و نمی توانیم قضاوت درستی داشته باشیم. مهمترین شاخه یک مربی بزرگ نظم و انضباط است. اگر نظم و دیسیپلین در تیم های چنین مربیانی بهم بریزد تحمل نمی کنند. من معتقدم گاریدو در این سه بازی که در آسیا داشته کوچینگ خوبی داشته و کارش قابل دفاع است.هیچ مربی نمی خواهد بهترین مهره و تاثیرگذارترین مهره هایش را بازی ندهد.

استیلی ادامه داد: بازیکنی مثل آل کثیر بازیکن با کیفیتی است که اگر روی نیمکت باشد شاید ناراحت شود و واکنش نشان دهم تحمل هر رفتاری را ندارد. به نظر من مربیان ایرانی در کادر مثل کریم باقری وس ید جلال حسینی باید به گاریدو در خصوص فرهنگ فوتبال در ایران صحبت کنند. خو گرفتن با شرایط رفتاری در ایران زمان بر است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد صحبت های رئیس کمیته انضباطی در مورد پرونده بیرانوند عنوان کرد: تا زمانی که آراء کمیته انضباطی به معنی واقعی بازدارنده نباشد همین می شود و سنگ روی سنگ هم بند نمی شود. وقتی کمیته انضباطی می خواهد رایی بدهد باید آن جریمه با جرم سنخیت داشته باشد نه اینکه رایی بدهد که مردم با شنیدن آن خنده شان بگیرد. چطور می شود مدیران و مربیان وب ازیکنان ما در مسابقات بین المللی همه چیز را رعایت می کنند و می دانند کجا باید چه رفتاری کنند و چه حرفی بزنند اما متاسفانه در داخل کشورمان به دلیل اینکه احکام سلیقه ای داده می شود هر کسی کار خودش را می کند. همین مدل رای دادن ها باعث می شود بازیکن به خودش اجازه می دهد در مورد مدیرش حرف بزند و مربی هم در مورد همه چیز نظر بدهد. تا زمانی که این شرایط درست نشود اوضاع حاشیه ای فوتبال بدتر هم می شود.

استیلی در پاسخ به این سوال که چه توصیه ای برای بیرانوند دارد، گفت: به نظر من او باید سکوت کند چون خود به خود با این سکوت خیلی چیزها حل می شود. چون او هر چه بیشتر حرف می زند مشکل بیشتر می شود. باشگاه تراکتور باید جلوی مصاحبه های بیرانوند را بگیرد و از او بخواهد که دیگر مصاحبه نکند و همه چیز را به قانون بسپارد. به هر حال او ملی پوش هم است و باید برای تراکتور که شرایط مهمی دارد و همچنین برای تیم ملی که در مقطع حساسی است با تمرکز بازی کند و این تمرکز زمانی بدست می آید که همه فکرش فقط فوتبال باشد.

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn