تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 7:42
11 بازدید
کد خبر : 358405

ساخت دیگ بخار سبز در استان مرکزی

ساخت دیگ بخار سبز در استان مرکزی

به گزارش جام جم آنلاین،مدیر طراحی واحد دیگ بخار این کارخانه گفت: دیگ بخار سبز تولیدی ماشین‌سازی اراک با استفاده از فناوری‌های جدید و مواد اولیه با کیفیت بالا طراحی و ساخته شده است.موسوی افزود: این محصول الگوی موفق در صنعت تولید دیگ بخار کشور است که مسیر تولید آن در واحد‌های دیگ بخارساز کشور

به گزارش جام جم آنلاین،مدیر طراحی واحد دیگ بخار این کارخانه گفت: دیگ بخار سبز تولیدی ماشین‌سازی اراک با استفاده از فناوری‌های جدید و مواد اولیه با کیفیت بالا طراحی و ساخته شده است.
موسوی افزود: این محصول الگوی موفق در صنعت تولید دیگ بخار کشور است که مسیر تولید آن در واحد‌های دیگ بخارساز کشور می‌تواند طی شود.
او تولید این دیگ را همراه با رتبه سنجی انرژی دانست و تصریح کرد: بازده انرژی در دیگ بخار سبز بالاتر از ۹۵ درصد است و از این به بعد این کارخانه مرجعی برای سنجش میزان استفاده از انرژی در دیگ‌های بخار در انواع و اندازه‌های مختلف است.
بازرس استاندارد کشور در این کارخانه هم این محصول را دستاورد مهمی برای حفاظت از محیط زیست در زمینه کاهش مصرف و بهره وری از انرژی در صنعت کشور عنوان کرد.
به گفته میقانی تلاش‌های مستمر صنعتگران در جهت ارتقاء کیفیت محصولات و تولید ماشین آلات جدید برای جوابگویی به احتیاجات روز کشور بر اساس معیارهای فنیِ جهانی و زیست محیطی است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn