تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 9:27
34 بازدید
کد خبر : 358486

تأخیر در واریز سود سهام عدالت/ آیا این بار وعده‌ها محقق می‌شود؟

تأخیر در واریز سود سهام عدالت/ آیا این بار وعده‌ها محقق می‌شود؟

با وجود وعده واریز باقیمانده سود در سال ۱۴۰۲ و انتظار برای مرحله سوم در خردادماه، هنوز خبری از پرداخت نهایی نیست. سؤال اصلی این است: آیا این بار هم باید صبر کنیم یا زمان تحقق وعده‌ها فرا رسیده است؟ به گزارش سرویس بورس نبض بازار، واریز سود سهام عدالت همچنان در مرکز توجه قرار

با وجود وعده واریز باقیمانده سود در سال ۱۴۰۲ و انتظار برای مرحله سوم در خردادماه، هنوز خبری از پرداخت نهایی نیست. سؤال اصلی این است: آیا این بار هم باید صبر کنیم یا زمان تحقق وعده‌ها فرا رسیده است؟

تأخیر در واریز سود سهام عدالت/ آیا این بار وعده‌ها محقق می‌شود؟

به گزارش سرویس بورس نبض بازار، واریز سود سهام عدالت همچنان در مرکز توجه قرار دارد و به‌عنوان دلیل تأخیرها، عدم همکاری برخی شرکت‌ها، به‌ویژه شرکت مپنا، اعلام شده است. با اینکه ۲۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از سود وصول شده، هنوز خبری از پرداخت نهایی نیست. آیا این بار مپنا به تعهدات خود عمل خواهد کرد و تمام ۲۵ هزار میلیارد تومان به حساب سهامداران واریز می‌شود؟

واریز سود سهام عدالت همواره با ابهام همراه بوده است. همانند سال‌های گذشته، انتظار می‌رود سود سهام عدالت در سه مرحله پرداخت شود: یک مرحله برای باقیمانده سود سال ۱۴۰۱ و دو مرحله مربوط به سود سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۲. بنابراین، سهامداران ممکن است در یک فصل شاهد واریزهای همزمان باشند.

همچنین، در اسفند ۱۴۰۲، سود سهام عدالت برای متوفیان به‌طور کامل واریز نشد و احتمالاً بخشی از این سود در کنار واریزهای آتی به وراث منتقل شود.

اما پرسش اصلی این است که مبلغ سود سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟ با توجه به افزایش سالانه سود، پیش‌بینی می‌شود این رقم بین یک تا دو میلیون تومان یا بیشتر باشد. در هر حال، سهامداران همچنان منتظرند تا این وعده‌ها به واقعیت تبدیل شود و سرانجام سود خود را دریافت کنند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn