تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 10:25
13 بازدید
کد خبر : 358532

انتظاری: پرسپولیس به ضعیف ترین السد چند سال اخیر باخت

انتظاری: پرسپولیس به ضعیف ترین السد چند سال اخیر باخت

جامعه ورزشی آفتاب نو: سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست پرسپولیس برابر السد قطر در لیگ نخبگان آسیا گفت: السد تیمی نبود که حتی بتواند از پرسپولیس مساوی بگیرد و پرسپولیس به ضعیف‌ترین السدِ چند سال اخیر باخت. من تا به حال السد را اینقدر ضعیف ندیده بودم، ولی متأسفانه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست پرسپولیس برابر السد قطر در لیگ نخبگان آسیا گفت: السد تیمی نبود که حتی بتواند از پرسپولیس مساوی بگیرد و پرسپولیس به ضعیف‌ترین السدِ چند سال اخیر باخت. من تا به حال السد را اینقدر ضعیف ندیده بودم، ولی متأسفانه هر دو نماینده ایران برابر این تیم شکست خوردند که این ناراحت‌کننده است. برخی می‌گویند پرسپولیس عالی فوتبال بازی کرد، ولی من چنین نظری دارم. این درست است که پرسپولیس در مجموع مستحق برد بود، ولی این تیم در نیمه اول در حد انتظار بازی نکرد. پرسپولیس از دقیقه ۶۰ به بعد روی بازی سوار شد و اینطور نبود که در تمام ۹۰ دقیقه فوتبال خوبی را به نمایش بگذارد.

 

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه خاطر نشان کرد: وقتی سروش رفیعی و فرشاد احمدزاده وارد بازی شدند، همه چیز عوض شد و پرسپولیس روی حریف تسلط پیدا کرد. متأسفانه بازیکنان در این بازی تمرکز لازم را نداشتند و موقعیت‌های خوبی را هدر دادند. به‌عنوان مثال فرشاد احمدزاده در شش‌قدم سخت‌ترین گزینه را برای گل زدن انتخاب کرد و نتوانست از موقعیت مسلم گلزنی استفاده کند. پرسپولیس دوشنبه شب به یک تیم ضعیف باخت و این بسیار ناراحت‌کننده است.

وی در واکنش به انتقادهایی که از مهاجمان پرسپولیس خصوصاً لوکاس ژوائو صورت می‌گیرد، اظهار داشت: در مورد علیپور باید بگویم که او به‌عنوان مهاجم کنار یا وینگر کارایی صد درصدی ندارد و تا جایی که به یاد داریم این بازیکن بیشتر به‌عنوان مهاجم نوک یا پشت مهاجم بازی کرده است و در نوک خط حمله بهتر جواب می‌دهد. به نظر من گاریدو در چیدمان ترکیب اصلی محافظه‌کارانه تصمیم گرفت و باید نفراتی چون سروش رفیعی و فرشاد احمدزاده در ترکیب ثابت قرار می‌گرفتند و علیپور هم سر جای خودش بازی می‌کرد.

انتظاری در پایان تصریح کرد: در مورد ژوائو هم باید بگویم او هنوز انتظارات را برآورده نکرده است. وقتی اورونوف به پرسپولیس آمد در همان اولین بازی کار را گرفت و نشان داد چه کیفیتی دارد. وقتی یک تیم بازیکن خارجی می‌خرد طبیعتاً همه انتظار دارند تفاوت خودش را نشان دهد، ولی ژوائو هنوز توقعات را برآورده نکرده است.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn