تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 10:38
31 بازدید
کد خبر : 358544

حال و هوای عجیب رختکن پرسپولیس بعد از شکست مقابل السد/ شکایت قرمزپوشان از ۲ مورد

حال و هوای عجیب رختکن پرسپولیس بعد از شکست مقابل السد/ شکایت قرمزپوشان از ۲ مورد

پرسپولیس در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا به مصاف السد رفت و در حالی که مستحق پیروزی بود، اما با یک گل از حریف نامدار خود شکست خورد و همچنان با یک امتیاز در رتبه‌های پایانی جدول غرب آسیا قرار دارد. رختکن پرسپولیس بعد از شکست مقابل السد فضای چندان خوبی نداشت و بازیکنان و

پرسپولیس در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا به مصاف السد رفت و در حالی که مستحق پیروزی بود، اما با یک گل از حریف نامدار خود شکست خورد و همچنان با یک امتیاز در رتبه‌های پایانی جدول غرب آسیا قرار دارد.

رختکن پرسپولیس بعد از شکست مقابل السد فضای چندان خوبی نداشت و بازیکنان و دیگر اعضای تیم بابت دومین باخت در لیگ نخبگان بسیار ناراحت بودند. ناراحتی آنها بیشتر به‌خاطر این بود که قدر فرصت‌های گل‌زنی را در این بازی ندانستند و نتوانستند مزد بازی خوبشان را بگیرند. اما درعین‌حال زمزمه‌هایی نیز شنیده شد.

براساس نوشته فرهیختگان، برخی بازیکنان از اینکه بازی نکردند دلخور بودند و برخی نیز از پستشان رضایت نداشتند. در این بین یکسری از ترکیب چیده شده توسط گاریدو ایراد گرفتند و اعتقادشان این بود که علیپور باید جای لوکاس در خط حمله بازی می‌کرد و این بازیکن یک خط عقب‌تر به میدان می‌رفت.

در این میان برخی اطرافیان تیم هم اعتقاد داشتند نباید تاکتیک تیم و تغییرات صورت‌گرفته از سوی سرمربی قبل از بازی توسط یک عده در تیم‌شان لو می‌رفت. در هر صورت فضای چندان خوبی در رختکن سرخپوشان وجود نداشت و بزرگ‌ترهای تیم هم ترجیح دادند سکوت اختیار کرده و هر صحبتی را به تمرین بعدی موکول کنند. 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn