تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 10:48
10 بازدید
کد خبر : 358555

دشمنان مقاومت کُند ذهن هستند

دشمنان مقاومت کُند ذهن هستند

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، «علی اکبر صالحی» وزیر خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی پیشین ایران روز چهارشنبه و در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید «یحیی السنوار» در دفتر حماس در تهران در جمع خبرنگاران گفت: دشمنان مقاومت واقعا می‌شود گفت که کند ذهن هستند. به اعتبار این‌که با به شهادت رساندن کسانی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، «علی اکبر صالحی» وزیر خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی پیشین ایران روز چهارشنبه و در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید «یحیی السنوار» در دفتر حماس در تهران در جمع خبرنگاران گفت: دشمنان مقاومت واقعا می‌شود گفت که کند ذهن هستند. به اعتبار این‌که با به شهادت رساندن کسانی مثل السنوار یا سید حسن نصرالله و یا اسماعیل هنیه فکر می کنند، اگر این بزرگان را ترور کنند مقاومت از هم می‌پاشد اما نمی‌فهمند یا نمی‌دانند شاید این تقدیر الهی است که نفهمند.

او در ادامه گفت: در حالی که با شهادت این بزرگان مقاومت قوی‌تر و منسجم‌تر می‌شود و به دنبال تحقق اهداف خود با تلاش بیشتر حرکت می‌کند کما این‌که بعد از شهادت سنوار اتفاقاتی که در غزه رخ داده از حیث درگیری قابل مقایسه با قبل نیست.

صالحی تصریح کرد: نیروهای مقاومت حتی نیروهای نظامی عالی‌رتبه رژیم صهیونیستی را کشتند و این نشان می‌دهد مردم غزه و مجاهدین و برادران و خواهران ما در غزه بعد از یک سال که محروم از آب و غذا و مسائل بهداشتی و پزشکی هستند، اما همچنان مقاوم ایستادند؛ علتش چیست؟ علتش در حقانیت موضوع است، اگر ملت فلسطین محق نبود، نمی‌توانست مقاومت کند.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn