تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 11:20
16 بازدید
کد خبر : 358584

رشیدی: استقلال به مهاجم ۶ دانگ نیاز دارد/ به جای پیشرفت، پسرفت می‌کنیم

رشیدی: استقلال به مهاجم ۶ دانگ نیاز دارد/ به جای پیشرفت، پسرفت می‌کنیم

جامعه ورزشی آفتاب نو: پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در نیمه اول از نظر دفاعی عالی بازی کرد اما در دفاع وسط هنوز کند است و بازیکنان هماهنگ نیستند. منصور رشیدی در گفت‌وگو با آفتاب نو،در ارزیابی از عملکرد استقلال برابر تیم النصر اظهار کرد: نیمه اول خیلی خوب بودند و فکر نمی‌کردم این طوری بازی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در نیمه اول از نظر دفاعی عالی بازی کرد اما در دفاع وسط هنوز کند است و بازیکنان هماهنگ نیستند.

منصور رشیدی در گفت‌وگو با آفتاب نو،در ارزیابی از عملکرد استقلال برابر تیم النصر اظهار کرد: نیمه اول خیلی خوب بودند و فکر نمی‌کردم این طوری بازی کنند. نیمه اول خیلی خوب جنگیدند اما نیمه دوم یک مقدار عقب کشیدند و بیشتر دفاعی بازی می‌کردند تا گل نخورند.

وی گفت: استقلال در کل به خصوص نیمه اول خیلی خوب بود اما النصر تیم کاملی است و چند بازیکن خارجی مطرح دارد و استقلال به تجربه این تیم باخت.

ببینید:

پیشکسوت استقلال همچنین درباره عملکرد حسینی در این دیدار اظهار کرد: حسینی امشب خیلی خوب بازی کرد و کارش را به خوبی انجام داد. نیمه اول از نظر دفاعی عالی بازی کردیم اما در دفاع وسط هنور بازیکنان کند هستند و هماهنگ نیستند. مربی خارجی استقلال نیز بر این باور است که استقلال به مهاجم شش دانگ نیاز دارد و مهاجم گلزن و تمام کننده ندارد.

او درباره عملکرد سهراب بختیاری‌زاده در چند بازی اخیر اظهار کرد: سهراب برای استقلال که این همه هوادار دارد خیلی خوب است، باید تیم را هماهنگ کند و از نظر روانی با بازیکنان صحبت کند.

رشیدی در پاسخ به این پرسش که نظرتان درباره پیتسو موسیمانه چیست؟ تصریح کرد: هنوز عملکردش مشخص نیست. قبول دارم که فوتبال آفریقا به آن شکل پیشرفته نیست،. این که در چه تیم‌هایی کار کرده و بازدهی کارش به چه شکلی بوده، چیزی اعلام نکردند و مشخص نیست. البته تاکنون نیز نشنیده‌ام که یک مربی آفریقایی در تیم مطرحی کار کرده باشد.

بیشتر بخوانید:

پیشکسوت استقلال افزود: زمانی که امکانات نداریم از تیم‌ها توقع کار بزرگ داریم. ما نمی‌توانیم فوتبال خود را با تیم‌های عربستانی، قطری و اماراتی با این همه امکانات مقایسه کنیم. تیم‌های ایرانی کم‌کم به سمت پایین تنزل پیدا می‌کنند در حالی که تیم‌های عربی مسیر صعودی را طی می‌کنند. ما در حال درجا زدن هستیم و به جای پیشرفت، پسرفت داشتیم.

رشیدی در پایان گفت: وضعیت ورزشگاه آزادی را ببینید. یک سال است که می‌گویند مخروبه است و ۵۵ سال به این ورزشگاه دست نزدند. با چه چیزی می‌خواهند کار را درست کنند؟ باید امکانات باشد.

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn