تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 11:42
14 بازدید
کد خبر : 358605

ژاوی سرمربی منچستریونایتد می‌شود؟

ژاوی سرمربی منچستریونایتد می‌شود؟

سرمربی سابق تیم فوتبال بارسلونا ممکن است به زودی هدایت یکی دیگر از تیم‌های بزرگ اروپایی را برعهده بگیرد. به گزارش سایت خبری پرسون، نشریه دیلی‌میل در گزارشی مدعی شد که مدیران باشگاه منچستریونایتد نام ژاوی هرناندس را به فهرست گزینه‌های جانشینی اریک تن‌هاخ به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ اضافه کرده‌اند. آخرین اخبار


سرمربی سابق تیم فوتبال بارسلونا ممکن است به زودی هدایت یکی دیگر از تیم‌های بزرگ اروپایی را برعهده بگیرد.

به گزارش سایت خبری پرسون، نشریه دیلی‌میل در گزارشی مدعی شد که مدیران باشگاه منچستریونایتد نام ژاوی هرناندس را به فهرست گزینه‌های جانشینی اریک تن‌هاخ به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ اضافه کرده‌اند.

آخرین اخبار حاکی از آن بوده که منچستریونایتد به سرمربی هلندی‌اش دو بازی مهلت داده که تیم را از بحران نجات دهد و در غیراینصورت برکنار خواهد شد. به همین دلیل چند روزی است که گمانه‌زنی‌ها درباره جانشینان احتمالی ژاوی آغاز شده و اکنون دیلی میل سرمربی فصل گذشته بارسلونا را گزینه‌ای جدی برای گرفتن جای تن‌هاخ معرفی کرده است. نشریه انگلیسی نوشته است در صورت اخراج تن‌هاخ، تا مشخص شدن جانشین قطعی او، رود فن‌نیستلروی، به صورت موقت هدایت تیم را برعهده خواهد گرفت.

علاوه بر ژاوی، منچستریونایتد دو گزینه دیگر هم برای جانشینی تن‌هاخ دارد که یکی از آنها روبن آموریم سرمربی تیم اسپورتینگ لیسبون است و دیگری ادین ترزیچ سرمربی فصل گذشته تیم بوروسیا دورتموند. با این حال محتمل‌ترین گزینه از نگاه دیلی‌میل همان ژاوی است که ادعا کرده من‌یونایتد در ماه‌های گذشته ۲ بار از طریق واسطه‌هایی با ژاوی تماس گرفته‌اند و بعد از آن هیئتی چهار نفره و در رأس آنها عمر برادا، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد پنجشنبه هفته گذشته به بارسلونا سفر داشته‌اند.

ژاوی در پایان فصل گذشته پس از دو سال و نیم مربیگری در بارسلونا و در حالی که هنوز یک فصل دیگر با این تیم قرارداد داشت برکنار شد و از آن زمان تا الان بدون تیم بوده است.


منبع: خبرورزشی

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn