تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 12:56
12 بازدید
کد خبر : 358679

واکنش موتا به اولین باخت خانگی یوونتوس در فصل جاری

واکنش موتا به اولین باخت خانگی یوونتوس در فصل جاری

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید که تیمش در نبرد خانگی با حریف آلمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا کاملاً سزاوار باخت بوده است.   به گزارش گروه ورزش سایت لحظه؛  تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته با قبول شکست یک بر صفر مقابل اشتوتگارت در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا،





سرمربی تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید که تیمش در نبرد خانگی با حریف آلمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا کاملاً سزاوار باخت بوده است.

 

به گزارش گروه ورزش سایت لحظه؛  تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته با قبول شکست یک بر صفر مقابل اشتوتگارت در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، اولین باخت خانگی‌اش در فصل جاری با هدایت تیاگو موتا را متحمل شد. موتا هم در انتهای مسابقه اعتراف کرد شاگردانش سزاوار این باخت بوده‌اند.

او به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: حریف از اولین دقیقه بازی شایسته پیروزی بود. آنها بهتر از ما بودند و باید این را بپذیریم. باید قبول کنیم که نیاز به پیشرفت داریم. بنابراین ریکاوری می‌کنیم و با هضم این باخت در سریع‌ترین زمان ممکن برای بازی‌های بعدی آماده می‌شویم. بازی بعدی‌مان برابر اینتر است که حریفی بزرگ سرسخت است. ما نتوانستیم کنترل بازی را از اشتوتگارت پس بگیریم. در نیمه اول آنها به خوبی به لطف بازیسازی مدافعان میانی‌شان از زیر پرس ما فرار کردند. شیوه بازی اشتوتگارت طوری است که وقتی شما کنترل توپ را در اختیار داشته باشید، به شدت فشار می‌‌آورد. آنها حریف واقعاً سرسخت هستند و ما را واقعاً اذیت کردند.

سرمربی بانوی پیر با اشاره به تفاوت در سرعت پیشرفت تیم‌های ایتالیایی و سایر کشورهای اروپایی ادامه داد: فکر نمی‌کنم که سرعت رشد فوتبال ایتالیا پایین باشد. وقفه‌های فراوان در ایتالیا؟ فکر نمی‌کنم الان زمان مناسبی برای انجام این تحلیل‌ها باشد. ما برای تحمیل بازی‌مان به حریف مشکل داشتیم. بازی در اروپا ریتم بالایی می‌طلبد و ما نتوانستیم چنین کاری را انجام دهیم.

موتا در پایان راجع به مشکلات تیمش در فاز هجومی تأکید کرد: در فاز هجومی ما باید عملکرد بهتری ارائه کنیم تا توان رقابت داشته باشیم اما فکر می‌کنم که علاوه بر آن یک تحلیل جامع و کامل‌تر هم باید انجام بدهیم. در فاز دفاعی هم هنوز نیاز به پیشرفت داریم چون زمانی که توپ را پس می‌گیریم، نمی‌توانیم تغییر فاز بدهیم و وارد حمله شویم. این یعنی که ما در بازیسازی از خط دفاعی مشکل داریم و نیاز به پیشرفت فراوان است. ما موقعیت‌های کمی ساختیم و مسئولیت این هم با من است. حالا باید خودمان را برای چالش بزرگ بازی برابر اینتر اماده کنیم. برای این کار هم باید این باخت را فراموش و تا جایی که می‌توانیم پیشرفت کنیم.








منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn