تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 14:12
13 بازدید
کد خبر : 358757

آماده برگزاری نمایشگاه لیزر، فوتونیک و کوانتوم باشید

آماده برگزاری نمایشگاه لیزر، فوتونیک و کوانتوم باشید

پنجمین نمایشگاه تخصصی لیزر، فوتونیک و کوانتوم ایران از تاریخ ۱۳ تا ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. این رویداد چهار روزه، فرصتی استثنایی را برای پژوهشگران، مهندسان، تولیدکنندگان، شرکت‌های دانش بنیان، دانشجویان و علاقمندان به این فناوری ‌های نوظهور فراهم می‌کند تا با آخرین دستاوردها و

پنجمین نمایشگاه تخصصی لیزر، فوتونیک و کوانتوم ایران از تاریخ ۱۳ تا ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

آماده برگزاری نمایشگاه لیزر، فوتونیک و کوانتوم باشید


این رویداد چهار روزه، فرصتی استثنایی را برای پژوهشگران، مهندسان، تولیدکنندگان، شرکت‌های دانش بنیان، دانشجویان و علاقمندان به این فناوری ‌های نوظهور فراهم می‌کند تا با آخرین دستاوردها و نوآوری ‌های صنعت لیزر و فوتونیک در ایران و جهان آشنا شوند.

نمایشگاهی از نوآوری و پیشرفت

پنجمین دوره این نمایشگاه، با محوریت نمایش آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی در حوزه لیزر، فوتونیک و فناوری ‌های کوانتومی، به عنوان بزرگترین رویداد علمی و صنعتی کشور در این حوزه شناخته می ‌شود.

 شرکت‌کنندگان در این رویداد می ‌توانند از نزدیک با طیف گسترده‌ ای از محصولات و خدمات مرتبط با این فناوری ‌ها از جمله لیزرهای صنعتی، تجهیزات فوتونیکی، دستگاه ‌های اپتوالکترونیکی، سنسورهای نوری و کاربردهای نوین لیزر در پزشکی آشنا شوند. این رویداد در بخش های مختلفی مانند  لیزر و فوتونیک، اپتیک، فناوری ساخت اپتیک، آشکارسازها، اندازه گیری و سنجش، سیستم های اندازه گیری اپتیکی، تصویربرداری، ارتباطات و داده های اپتیکی، بیوفوتونیک، پزشکی و مهندسی پزشکی و.. برگزار خواهد شد. 

همچنین، کارگاه‌ های آموزشی تخصصی، نشست ‌های علمی و …  از جمله برنامه‌ های جانبی این نمایشگاه هستند که فرصتی مناسب برای تبادل نظر و ارتقای دانش در این حوزه را فراهم می ‌کنند.

دعوت از تمامی علاقه ‌مندان

پنجمین نمایشگاه تخصصی لیزر، فوتونیک و کوانتوم ایران فرصتی استثنایی برای تمامی علاقه ‌مندان به این حوزه است تا با آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی در این زمینه آشنا شوند و با متخصصان و پژوهشگران این حوزه ارتباط برقرار کنند. 

شرکت در این نمایشگاه به ویژه برای دانشجویان، محققان، مهندسان، دانش بنیان ها و مدیران صنعتی که به دنبال توسعه فعالیت‌ های خود در این حوزه هستند، توصیه می ‌شود.





منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn