تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 14:55
11 بازدید
کد خبر : 358802

تفتیان: دویدن در کنار بچه‌های سرطانی باعث افتخارم است

تفتیان: دویدن در کنار بچه‌های سرطانی باعث افتخارم است

دونده سرعتی کشورمان گفت: خیلی خوشحالم که در کنار بچه‌های سرطانی بودم و دویدن در کنار آنها باعث افتخارم است. به گزارش گروه ورزش سایت لحظه؛ حسن تفتیان، دونده سرعتی کشورمان در گفت‌وگویی  درباره حضورش در مراسم پویش ۱۰ ساله موسسه خیریه محمد حسین رضوی برای حمایت از بیماران سرطانی





دونده سرعتی کشورمان گفت: خیلی خوشحالم که در کنار بچه‌های سرطانی بودم و دویدن در کنار آنها باعث افتخارم است.

به گزارش گروه ورزش سایت لحظه؛ حسن تفتیان، دونده سرعتی کشورمان در گفت‌وگویی  درباره حضورش در مراسم پویش ۱۰ ساله موسسه خیریه محمد حسین رضوی برای حمایت از بیماران سرطانی اظهار کرد: خیلی خوشحالم که کنار بچه‌ها بودم و دویدم و این باعث افتخار من است. مهمتر از همه این بود که چیز‌های زیادی یاد گرفتم و واقعا در شرایط سخت عیار سختی آدم‌ها مشخص می‌شود و افرادی در این مراسم دیدم مشاهده کردم که در این شرایط سخت با گذراندن بیماری و مشکلاتی که برای تهیه دارو و درمان دارند چقدر باانگیزه و باانرژی هستند و این به من درس بزرگی داد.

تفتیان درباره وضعیتش در دوومیدانی بیان کرد: از اول آبان ماه اردو‌های تیم ملی دوومیدانی برگزار شد. سال آینده مسابقات قهرمانی آسیا، مسابقات قهرمانی داخل سالن جهان، مسابقات قهرمانی جهان فضای باز و کشور‌های اسلامی را داریم.

او درباره اینکه در لیگ دوومیدانی هم شرکت می‌کند و قرارداد‌ها در لیگ به چه صورت است، گفت: بله شرکت می‌کنم. امسال من عضو تیم کاراماشین بودم که در هر ۴ رده سنی قهرمان شدیم. باحضور احسان حدادی در دوومیدانی همه امیدوار هستیم که ان‌شاءالله اتفاقات خوبی رخ بدهد و قرارداد ورزشکاران بیشتر شود. همانطور که در مدت کوتاهی که حدادی ریاست فدراسیون دوومیدانی را برعهده داشته، دیدیم که مسابقات لیگ دوومیدانی متفاوت برگزار شد که شکل و شمایل بهتری داشت. امیدوارم اتفاقاتی که می‌افتد همه آن به نفع دوومیدانی باشد و شاهد نتایج و افتخار آفرینی ورزشکاران در مسابقات باشیم.

تفتیان درباره اینکه چه توقعی از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دارد، بیان کرد: به نظرم به ورزش دوومیدانی باید به صورت ویژه نگاه شود. خواسته من به عنوان عضوی از خانواده دوومیدانی این است که ما در بحث زیرساخت‌ها، کمبود پیست در کشور داریم. همچنین باید به ورزشکاران و مربیان توجه ویژه شود. همچنین با توجه به گستردگی که این ورزش و اینکه ۲۴ ماده دارد و هر کدام از شرایط ویژه‌ای برخوردار هستند، این ورزش نیاز به بودجه و هزینه زیادی دارد.

وی افزود: وزیر ورزش در مصاحبه‌ای اعلام کرد که ما نگاهمان به ورزش‌های مدال آور و پرمدال هست، دوومیدانی پرمدال‌ترین ورزش در بازی‌های آسیایی و المپیک است بنابراین باید ویژه و خاص این رشته ورزشی را از لحاظ ساختار و بودجه ببینیم. این موضوع باید کمک حال فدراسیون دوومیدانی باشد تا بتواند برنامه‌های خود را جلو ببرد و تدوین کند و برنامه ریزی کند تا ما حداقل در سال آینده بتوانیم مدال‌های بیشتری نسبت به قبل کسب کنیم.

دونده سرعتی کشورمان درباره اینکه وضعیت سرمربی‌اش به چه صورت می‌شود، گفت: به هر حال فدراسیون دوومیدانی تصمیم می‌گیرد. فعلا من به تنهایی تمرین می‌کنم.

تفتیان درباره اینکه آیا رقیبی در مسابقات دوومیدانی دارد و اینکه پشتوانه سازی در این رشته ورزشی صورت می‌گیرد؟ گفت: امیدوارم ما پشتوانه‌ها را بسازیم. ما خیلی از قهرمانان بزرگمان که خداحافظی می‌کنند دیگر آن رشته ورزشی خالی از ستاره ورزشی می‌شود. امیدوارم با حضور حدادی پشتوانه سازی صورت بگیرد و توجه به تیم‌های پایه انجام شود و ما شاهد تعدد ستاره‌ها در ماده‌های دوومیدانی باشیم.








منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn