تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 15:03
8 بازدید
کد خبر : 358806

پیروزی ایران برابر اندونزی/ یک گام تا تکرار قهرمانی در آسیا – آفتاب نو | اخبار ورزشی

پیروزی ایران برابر اندونزی/ یک گام تا تکرار قهرمانی در آسیا – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان پسر ایران در ادامه مسابقات قهرمانی آسیا، ظهر امروز چهارشنبه دوم آبان ماه با تیم ملی اندونزی دیدار کرد و توانست در دو ست متوالی با نتایج ۱۴ -۳۰ و ۱۶ -۲۲ و نتیجه کلی دو بر صفر از سد این تیم

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان پسر ایران در ادامه مسابقات قهرمانی آسیا، ظهر امروز چهارشنبه دوم آبان ماه با تیم ملی اندونزی دیدار کرد و توانست در دو ست متوالی با نتایج ۱۴ -۳۰ و ۱۶ -۲۲ و نتیجه کلی دو بر صفر از سد این تیم بگذرد.

با کسب این پیروزی که پنجمین برد متوالی تیم ملی کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا محسوب می‌شود، ملی‌پوشان خود را آماده دیدار با تایلند برای کسب سکوی نخست قاره کهن می‌کنند. تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران روز گذشته با شکست قطر موفق شد سهمیه مسابقات قهرمانی جهان را کسب کند.

ملی‌پوشان هندبال کشورمان هم اکنون با ۱۰ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارند و تنها یک بازی دیگر برای رسیدن به سکوی نخست آسیا در پیش دارند تا بتوانند یک بار دیگر از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند.

مصاف تیم‌های ملی ایران و تایلند روز جمعه، ۴ آبان، از ساعت ۱۲:۰۰ به وقت کشورمان آغاز می‌شود.

سومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان پسر آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان تونس ۲۰۲۵ تا ۴ آبان ماه سال جاری به میزبانی بانکوک تایلند برگزار می‌شود.

سه تیم نخست این رقابت‌ها راهی مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۵ تونس خواهند شد.

سومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان پسر آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان تونس ۲۰۲۵ از ۲۵ مهر به میزبانی تایلند آغاز شده و تا ۴ آبان ماه ادامه دارد.

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان کشورمان در دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا که بهار سال ۱۴۰۱ به میزبانی تهران برگزار شد، توانست با کسب مدال طلا راهی مسابقات جهانی یونان شود و در این رقابت‌ها نخستین مدال جهانی هندبال را به برای کشورمان ثبت کند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn