تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 17:52
13 بازدید
کد خبر : 358967

آمار علی علیپور در پست غیرتخصصی وینگر

آمار علی علیپور در پست غیرتخصصی وینگر

به گزارش آفتاب نو، در شرایطی که سعید صادقی به خاطر تنبیه انضباطی از لیست پرسپولیس توسط گاریدو خط خورده بود و اوستون اورونوف نیز به دلیل مصدومیت تیمش را همراهی نمی کرد سرخ پوشان در پست وینگر تا حدی دچار مشکل شده بودند. به ویژه این که ایوب العملود که با توجه به خحصوصیات

به گزارش آفتاب نو، در شرایطی که سعید صادقی به خاطر تنبیه انضباطی از لیست پرسپولیس توسط گاریدو خط خورده بود و اوستون اورونوف نیز به دلیل مصدومیت تیمش را همراهی نمی کرد سرخ پوشان در پست وینگر تا حدی دچار مشکل شده بودند. به ویژه این که ایوب العملود که با توجه به خحصوصیات بارز هجومی اش که می تواند در این پست بازی کند هم مصدوم شده بود تا عملا فرشاد احمدزاده تنها گزینه تخصصی گاریدو برای بازی در پست بال راست باشد. اما گاریدو گزینه دیگری را برای اولین بار در این پست راهی میدان کرد و او کسی نبود جز علی علیپور.

دلیل این انتخاب نیز قدرت دوندگی بالای علیپور و نیاز تیم به حضور این بازیکن در حمله و دفاع بود. اگرچه شاید گاریدو از نحوه بازی این بازیکن رضایت داشت اما واقعیت این است که پرسپولیس به خاطر ضعف در گلزنی بازی با السد را واگذار کرد و علیپور نیز آمار خوبی در هجوم ها از خود به ثبت نرساند.

علی علیپور تا پایان مسابقه در زمین ماند و در طول ۹۰ دقیقه تنها یک ضربه به چهارچوب داشت و یک شوت بلاک شده هم در آمار بازی خود به ثبت رساند. علیپور دو ارسال نیز روی دروازه حریف انجام داد که البته هر دو سانتر این بازیکن هم ناموفق بود. دیگر آماری که علیپور به نام خود ثبت کرده نیز چندان چنگی به دل نمی زند. این مهاجم باتجربه تنها یک شانس گلزنی خلق کرد که البته راه به جایی نبرد. ضمن اینکه علیپور یک بار نیز در موقعیت آفساید گرفتار شد.

علی  علیپور برای هم تیمی هایش ۲۵ پاس نیز ارسال کرد که این پاس ها دقت ۵۶ درصدی داشتند که آمار چندان خوبی نیست. آن هم در شرایطی که از این تعداد ۲۴  پاس نیز پاس کوتاه بوده است. در دوئل های نفر به نفر علی علیپور در ۵ دوئل برنده بود و و ۷ دوئل نیز نقش بازنده را ایفا کرد. این آمار در محوطه جریمه ۲ دوئل بوده است. یک دوئل برده و یک دوئل باخته!  

در امور تدافعی نیز علی علیپور آمار ۳ تکل موفق را برای خود به ثبت رساند. ضمن این که او ۳ بار مرتکب خطا شد  و به هیچ وجه عملکرد خوبی نداشت. در مجموع این یک واقعیت است که علی علیپور روز موفقی را سپری نکرد و البته که مهم ترین دلیلش به پست غیرتخصصی بازی او مربوط می شود. از این رو باید دید با توجه به آماری که این مهاجم از خود به جا گذاشت همچنان در اندیشه های گاریدو برای بازی در پست وینگر قرار خواهد گرفت یا نه.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn