تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 18:57
7 بازدید
کد خبر : 359028

توپ طلای آسیا در دستان ستاره ایرانی

توپ طلای آسیا در دستان ستاره ایرانی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ایمیل از سوی afc ارسال شده است و سعید احمدعباسی روز یکشنبه ایران را به مقصد سئول ترک خواهد کرد. همانند سالیان گذشته، تنها ربایندگان جوایز در مراسم حضور پیدا می‌کنند و بدون هیچ اتفاق غیرمنتظره‌ای، باید توپ طلای فوتسال آسیا را مختص فوق ستاره گلزن تیم ملی بدانیم.

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ایمیل از سوی afc ارسال شده است و سعید احمدعباسی روز یکشنبه ایران را به مقصد سئول ترک خواهد کرد. همانند سالیان گذشته، تنها ربایندگان جوایز در مراسم حضور پیدا می‌کنند و بدون هیچ اتفاق غیرمنتظره‌ای، باید توپ طلای فوتسال آسیا را مختص فوق ستاره گلزن تیم ملی بدانیم.

به گزارش ورزش سه، سعید احمد عباسی در شرایطی بزرگترین جایزه انفرادی فوتسال قاره کهن را از آن خود خواهد کرد که در سال ۲۰۲۳ با پیراهن تیم ملی در تورنمنت‌های مختلف ۲۰ گل به ثمر رساند و همچنین ۱۵ بار در لیگا ناسیونال لالیگا اسپانیا برای تیم وینا البالی والدپیناس موفق به گلزنی شد و این اعداد و روند باعث می‌شود با اختلاف از دو کاندید دیگر یعنی رخماتوف ازبک و فیضعلی سردوروف تاجیکستانی سبقت بگیرد.

2099243

2099242

سعید احمد عباسی با تمام ویژگی‌های منحصر به فردش نخستین توپ طلای خود را بدست می‌آورد و نکته جالب این خواهد بود که این فوق ستاره برای سال آینده نیز آماده دومین جایزه بزرگ و طلایی می‌شود، زیرا راس تیم ملی در سال ۲۰۲۴ بهترین بازیکن و گلزن جام ملت‌های آسیا شناخته شد و تردیدی وجود ندارد که او با شایستگی کامل فرصت این را دارد دو بار پیاپی توپ طلای قاره کهن را تصاحب کند.

2099244

گلزنی، تلنگر، ترفند و گام‌های بلند برای شلیک به دروازه‌ها، سعید احمدعباسی را در صف بهترین راس‌های فوتسال جهان جای داده و این بازیکن، مُزد سال‌ها درخشش در عرصه ملی و باشگاهی را به زودی دریافت خواهد کرد.

۲۵۸ ۲۵۸

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn