تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 19:30
8 بازدید
کد خبر : 359062

اعلام جزئیات رقم فرابودجه و منابع هدفمندی در لایحه بودجه ۱۴۰۴

اعلام جزئیات رقم فرابودجه و منابع هدفمندی در لایحه بودجه ۱۴۰۴

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، مژگان خانلو  ضمن تشریح ویژگی‌های لایحه بودجه ۱۴۰۴، گفت: اولین و مهمترین ویژگی این لایحه انسجام و یکپارچگی آن است. خانلو با اشاره به اینکه در سنوات گذشته برخی اعداد و ارقام مثل منابع هدفمندی یارانه‌ها در جدول ۱۴ خود به تنهایی در حال تبدیل شدن به یک

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، مژگان خانلو  ضمن تشریح ویژگی‌های لایحه بودجه ۱۴۰۴، گفت: اولین و مهمترین ویژگی این لایحه انسجام و یکپارچگی آن است.

خانلو با اشاره به اینکه در سنوات گذشته برخی اعداد و ارقام مثل منابع هدفمندی یارانه‌ها در جدول ۱۴ خود به تنهایی در حال تبدیل شدن به یک بودجه جداگانه بود که به بودجه عمومی دولت منتقل شد، گفت: تسویه بدهی‌های دولت هم که در قالب فرابودجه دیده میشد، دقیقا در سقف بودجه ۱۴۰۴ نمایش داده شده است.

وی گفت: تدبیری که اندیشیده شد اختلاف منابع پیش بینی شده با مصارف اجتناب ناپذیر به جای اینکه به صورت کسری پنهان در اجرا ظاهر شود و آثار تورمی به همراه داشته باشد، به صورت شفاف در سقف بودجه دیده شده است.

سخنگوی ستاد بودجه سازمان برنامه و بودجه، اعداد و ارقام مربوط به فرابودجه، منابع هدفمندی یارانه‌ها، نرخ تسعیر ارز ترجیحی برای کالاهای اساسی و ارز کالاهای غیراساسی را اعلام کرد.

منبع خبر

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn