تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 19:35
35 بازدید
کد خبر : 359067

آینده صلاح در لیورپول؛ شرط ماندن ستاره مصری فاش شد | اخبار ورزشی

آینده صلاح در لیورپول؛ شرط ماندن ستاره مصری فاش شد | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد صلاح پس از پایان دیدار لیورپول و منچستریونایتد اعلام کرد که تابستان ۲۰۲۵ آنفیلد را ترک خواهد کرد، اما همچنان این احتمال وجود دارد که این ستاره مصری در صورت تحقق شرطی که برای باشگاه لیورپول گذاشته، در جمع قرمزپوشان باقی بماند. بر اساس

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد صلاح پس از پایان دیدار لیورپول و منچستریونایتد اعلام کرد که تابستان ۲۰۲۵ آنفیلد را ترک خواهد کرد، اما همچنان این احتمال وجود دارد که این ستاره مصری در صورت تحقق شرطی که برای باشگاه لیورپول گذاشته، در جمع قرمزپوشان باقی بماند. بر اساس گزارش سایت اسپانیایی Todofichajes، صلاح از باشگاه خواسته است تا یک قرارداد جدید سه‌ساله به او پیشنهاد دهد. در صورتی که لیورپول با این شرط موافقت نکند، احتمال جدایی او و پیوستن به لیگ عربستان همچنان وجود دارد.

با نزدیک شدن به پایان قرارداد فعلی صلاح، باشگاه لیورپول به دنبال جانشینی برای او است و رودریگو، مهاجم رئال مادرید، به عنوان گزینه‌ای برای جایگزینی صلاح در نظر گرفته شده است. رودریگو در این فصل عملکرد درخشانی داشته و به نظر می‌رسد لیورپول در پی جذب این ستاره برای تقویت خط حمله خود باشد.

صلاح که به عنوان یکی از اسطوره‌های تاریخ لیورپول شناخته می‌شود، با افتخارات بسیاری از جمله سه کفش طلا، دو جایزه بهترین بازیکن سال، و قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا، یکی از مهم‌ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود.

لیورپول امشب در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لایپزیگ خواهد رفت.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn