تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 19:59
12 بازدید
کد خبر : 359092

واکنش سران یونایتد به شروع ضعیف فصل

واکنش سران یونایتد به شروع ضعیف فصل

بازدید:۳ صد آنلاین | مدیر ارشد ارتباطات منچستریونایتد تایید کرد که مالکان باشگاه از شروع ضعیف این تیم در فصل جدید ناراضی هستند. به گزارش صد آنلاین،فصل جدید لیگ برتر برای منچستریونایتد آغاز شده و هواداران این تیم به شدت نگران عملکرد تیم محبوب خود هستند. با شروعی ناامیدکننده که شامل شکست‌های پی‌درپی و قرارگیری در

واکنش سران یونایتد به شروع ضعیف فصل | اصلا راضی نیستیم

بازدید:۳

صد آنلاین | مدیر ارشد ارتباطات منچستریونایتد تایید کرد که مالکان باشگاه از شروع ضعیف این تیم در فصل جدید ناراضی هستند.

به گزارش صد آنلاین،فصل جدید لیگ برتر برای منچستریونایتد آغاز شده و هواداران این تیم به شدت نگران عملکرد تیم محبوب خود هستند. با شروعی ناامیدکننده که شامل شکست‌های پی‌درپی و قرارگیری در رده‌های پایینی جدول است، گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی، به اوج خود رسیده است. در این میان، واکنش مدیران باشگاه به این وضعیت نه‌تنها جالب بلکه نشان‌دهنده عزم آن‌ها برای بهبود شرایط است.

 

 

توبی کریگ، مدیر ارشد ارتباطات منچستریونایتد، در مصاحبه‌ای بیان کرد که مالکان باشگاه از آغاز ضعیف تیم در فصل ۲۵-۲۰۲۴ ناراضی هستند. این اظهار نظر پس از آن انجام شد که یونایتد بدترین شروع تاریخ خود را در ادوار لیگ برتر تجربه کرد. تا قبل از پیروزی خانگی ۲-۱ روز شنبه مقابل برنتفورد، شیاطین سرخ در رده چهاردهم جدول قرار داشتند و در پنج بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها نتوانسته بودند پیروزی را به دست آورند.

 

گروه اینئوس به سرپرستی سر جیم راتکلیف و خانواده گلیزر جلسه‌ای را در جریان فیفادی اکتبر برگزار کردند تا درباره آینده اریک تن‌هاخ بحث و بررسی کنند. اگرچه این جلسه منجر به اتخاذ تصمیمات فوری نشد، کریگ با صداقت اعلام کرد که مالکان از عملکرد تیم راضی نیستند.

 

کریگ در این باره گفت: “واضح است که ما از شروع فصل تیم اصلی راضی نیستیم و نتایج آن چیزی نیستند که می‌خواهیم. تغییرات عظیمی در حال وقوع است. ما معتقدیم که بعد از پنجره نقل و انتقالات تابستانی یک تیم قوی‌تر داریم، اما هنوز با تعدادی از بازیکنان جوان‌تر که در حال بهبود هستند، در حال تکامل هستیم.”

 

او همچنین به تغییرات ساختاری در باشگاه اشاره کرد و افزود: “تغییراتی در زمین و همچنین خارج از زمین با پیوستن دن اشورث و جیسون ویلکاکس به باشگاه رخ داده است. آن‌ها ساختار ورزشی ما را در خارج از زمین تغییر می‌دهند. می‌دانیم که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.”

 

کریگ با اشاره به موفقیت‌های تیم زنان باشگاه در فصل جدید، اظهار امیدواری کرد که تیم مردان نیز به زودی به فرم مطلوب خود بازگردد و با ایجاد همبستگی با هواداران، برای بهبود شرایط تلاش کنند.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn