تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 20:03
7 بازدید
کد خبر : 359096

بیرانوند و ناکامی در کلین شیت؛ اتفاقی که دیگر عجیب نیست!

بیرانوند و ناکامی در کلین شیت؛ اتفاقی که دیگر عجیب نیست!

به گزارش آفتاب نو، درست مثل بازی اول که با برتری ۳ گله در خانه الوکره به اتمام رسید، تراکتور در دومین مسابقه آسیایی‌اش هم سه گل در زمین روشن به ثمر رساند تا با یک پیروزی مقتدرانه و با توجه به کنار گذاشته شدن موهان باگان هند از جدول، گام  بلندی برای صعود از

به گزارش آفتاب نو، درست مثل بازی اول که با برتری ۳ گله در خانه الوکره به اتمام رسید، تراکتور در دومین مسابقه آسیایی‌اش هم سه گل در زمین روشن به ثمر رساند تا با یک پیروزی مقتدرانه و با توجه به کنار گذاشته شدن موهان باگان هند از جدول، گام  بلندی برای صعود از گروه بردارد. شاگردان دراگان اسکوچیچ امشب برابر نماینده تاجیکستان نمایش برتری ارائه دادند و حتی می‌توانستند با گل‌های بیشتری هم برنده شوند اما رقیب روی تک موقعیتی که داشت، دروازه آن‌ها را باز کرد تا کلین شیت خراب شود.

ماووتور مهاجم روشن توانست دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند تا سنگربان شماره یک تیم ملی نتواند این بازی را بدون گل خورده به پایان برساند. بیرو از تابستان اسیر حواشی مختلفی بوده و این موضوع به وضوح روی کیفیت فنی وی تاثیر گذاشته تا با روزهای اوجش فاصله زیادی بگیرد. او می‌توانست روی این گل واکنش بهتری نشان دهد تا آمارش را بهبود ببخشد اما این اتفاق رخ نداد. بیرانوند در تمام ۹ بازی‌ این فصل با پیراهن تراکتور، ۵ گل دریافت کرده و تعداد کلین شیت‌هایش یکی کمتر از این تعداد بوده است. ضمن اینکه او در آخرین بازی تیم ملی هم مقابل قطر نه چندان قدرتمند دروازه‌اش باز شد و شاید بهتر باشد فکری به حال بالا بردن تمرکزش بکند؛ گلری که یک زمان نامش با کلین شیت عجین شده بود اما حالا خبر گل خوردنش در هر بازی عجیب نیست.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn