تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 20:58
7 بازدید
کد خبر : 359148

لیگ برتر والیبال؛ شکست قهرمان مقابل سایپا/ صنعتگران صدرنشین شد

لیگ برتر والیبال؛ شکست قهرمان مقابل سایپا/ صنعتگران صدرنشین شد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش برنا، هفته پنجم دور رفت مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز (چهارشنبه – دوم آبان) با برگزاری شش دیدار در شهرهای اصفهان، اردکان، گرگان، تهران، رفسنجان و مشهد پیگیری شد و تیم‌های صنعتگران امید، پیکان تهران، سایپا تهران، مس رفسنجان، شهداب یزد و شهرداری ارومیه در دیدارهای این

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش برنا، هفته پنجم دور رفت مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز (چهارشنبه – دوم آبان) با برگزاری شش دیدار در شهرهای اصفهان، اردکان، گرگان، تهران، رفسنجان و مشهد پیگیری شد و تیم‌های صنعتگران امید، پیکان تهران، سایپا تهران، مس رفسنجان، شهداب یزد و شهرداری ارومیه در دیدارهای این هفته موفق به شکست حریفان خود شدند.

سالن مهران مشهد، این هفته میزبان یکی از دیدارهای حساس هفته پنجم بود که در آن تیم سپهرصدرا به مصاف صنعتگران امید رفت. شاگردان رضا مومنی‌مقدم در این بازی ۳ بر صفر مقابل سپهرصدرا پیروز شدند تا صنعتگران امید در هفته استراحت طبیعت راهی صدر جدول رده‌بندی شود.

به این ترتیب غلامرضا مومنی‌مقدم پیروز جدال تفکرات و تاکتیک‌های دو سرمربی مشهدی لیگ برتر والیبال ایران شد تا تیمش، صنعتگران با چهار پیروزی و ۱۱ امتیاز در رده نخست جدول قرار بگیرد. این دیدار ۸۹ دقیقه ادامه یافت و هزار و ۵۰۰ تماشاگر داشت. بهنام حاجی‌پور از تیم صنعتگران و ادریس دانشفر بازیکن سپهرصدرا در پایان این مسابقه تست دوپینگ دادند.

در دیگر دیدار هفته پنجم، تیم‌های چادرملو و پیکان در سالن شهید سلیمانی اردکان به مصاف یکدیگر رفتند که در این بازی، پیکانی‌ها ۳ بر یک به پیروزی رسیدند تا ضمن کسب دومین برد خود در فصل جاری، هشت امتیازی شوند. سهیل کمیل‌آبادی از پیکان و مهران فیض امام‌دوست از چادرملو در این دیدار کارت زرد دریافت کردند. همچنین محمدرضا بهجتی اردکانی از چادرملو با کارت قرمز داور مواجه شد.

در بازی دیگری که در سالن شهدای مخابرات اصفهان انجام شد، تیم گیتی‌پسند از ساعت ۱۶:۱۵ امروز میزبان شهرداری ارومیه بود که با نتیجه ۳ بر یک مغلوب میهمان خود شد. ست پایانی این دیدار، رکورد طولانی‌ترین ست لیگ برتر والیبال مردان ۱۴۰۳ را شکست و با حساب ۳۷ بر ۳۵ به سود شهرداری به پایان رسید. این مسابقه ۱۰۳ دقیقه طول کشید و ۴۰۰ تماشاگر داشت.

تیم‌های مس رفسنجان و مهرگان نور نیز در یکی از دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر والیبال در سالن ۹ دی رفسنجان به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان رضا تندروان ۳ بر ۲ مقابل مهرگان به پیروزی رسیدند تا مس کرمان از انتهای جدول جدا شود. مصطفی حیدری بازیکن مهرگان نور و محمدرضا تندروان سرمربی مس کرمان در این دیدار کارت زرد گرفتند. تنها کارت قرمز مسابقه هم به نام یوسف کاظمی بازیکن مهرگان به ثبت رسید. 

والیبال , لیگ برتر والیبال ,

براساس این گزارش، تیم شهداب یزد نایب قهرمان آسیا و دوره گذشته لیگ برتر که شرایط خوبی در لیگ امسال ندارد، این هفته در گرگان به مصاف پاس رفت و ۳ بر یک به پیروزی رسید تا امید به اردوی یزدی‌ها برگردد. شهداب یزد با کسب دومین پیروزی پنج امتیازی و از بحران انتهای جدولی خارج شد. محمدرضا موذن از تیم شهداب یزد و سلیم چپرلی از پاس گرگان در مسابقه امروز کارت زرد دریافت کردند.

شاگردان محمد ترکاشوند در هفته پنجم، کار بزرگی انجام دادند و فولاد سیرجان مدافع عنوان قهرمانی آسیا و لیگ برتر را شکست دادند. تیم سایپا تهران این مسابقه را با ترکیب آرمین تشکری، اشکان درخشان، قاسم کارخانه، متین احمدی، کیاوش حیدری، پوریا حسین‌پور و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) شروع کرد. بهروز عطایی نیز در ابتدای این مسابقه از ترکیب علی حاجی‌پور، علی رمضانی، مجتبی میرزاجان‌پور، اسماعیل مسافر، محمد ولی‌زاده، سید محمد موسوی و سیامک معنوی‌نژاد (لیبرو) در تیم فولاد سیرجان استفاده کرد.

نتایج کامل دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر به شرح زیر است:

چادرملو اردکان یک – پیکان تهران ۳ (۲۱ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۷ بر ۲۵)
پاس گرگان یک – شهداب یزد ۳ (۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳، ۱۵ بر ۲۵ و ۲۲ بر ۲۵)
سایپا تهران ۳ – فولاد سیرجان ۲ (۲۰ بر ۲۵، ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۱، ۲۰ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۱)
مس رفسنجان ۳ – مهرگان نور ۲ (۲۵ بر ۲۲، ۱۸ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۱)
سپهرصدرا مشهد صفر – صنعتگران امید ۳ (۲۱ بر ۲۵، ۱۶ بر ۲۵ و ۲۲ بر ۲۵)
گیتی‌پسند اصفهان صفر – شهرداری ارومیه ۳ (۱۵ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵ و ۳۵ بر ۳۷)

جدول رده‌بندی این رقابت‌ها در پایان هفته پنجم به شرح زیر است:

۱- صنعتگران امید: چهار برد و ۱۱ امتیاز
۲- شهرداری ارومیه: سه برد و ۹ امتیاز
۳- طبیعت: سه برد و ۹ امتیاز
۴- گیتی‌پسند اصفهان: سه برد و هشت امتیاز
۵- فولاد سیرجان ایرانیان: دو برد و هشت امتیاز
۶- مهرگان نور: دو برد و هشت امتیاز
۷- پاس گرگان: دو برد و هفت امتیاز
۸- پیکان تهران: دو برد و شش امتیاز
۹- سایپا تهران: دو برد و شش امتیاز
۱۰- شهداب یزد: دو برد و پنج امتیاز
۱۱- چادرملو اردکان: دو برد و پنج امتیاز
۱۲- مس رفسنجان: دو برد و چهار امتیاز
۱۳- سپهرصدرا مشهد: یک برد و چهار امتیاز

هفته ششم لیگ برتر والیبال مردان روز چهارشنبه نهم آبان با انجام شش دیدار پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn