باید شرایط لازم برای اجرای نظام دورهای در مقطع ابتدایی فراهم باشد
جامعه ورزشی آفتاب نو: رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، درباره اجرای نظام دوره ای در سه پایه اول ابتدایی اظهار داشت: براساس سند تحول بنیادین اگر در مدرسه ای شرایط وجود داشته باشد، نمی توانیم از پایه اول ابتدایی نظام دوره ای را
رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، درباره اجرای نظام دوره ای در سه پایه اول ابتدایی اظهار داشت: براساس سند تحول بنیادین اگر در مدرسه ای شرایط وجود داشته باشد، نمی توانیم از پایه اول ابتدایی نظام دوره ای را اجرا کنیم و در این نظام یک معلم می تواند با دانش آموزان خود به کلاس بالاتر ارتقا پیدا کند.
وی ادامه داد: در این راستا باید یک نکته در نظر گرفته شود که باید برای اجرای نظام دوره ای شرایط لازم وجود داشته باشد، این شرایط زمانی می تواند برقرار باشد که معلمانی که به کار گرفته می شوند، باهم سطح باشند و اگر اینگونه نباشد، ممکن است که دانش آموزان متضرر شوند. همچنین معلمان باید استخدام رسمی باشند تا بتوانند به صورت مستمر خدمات ارائه دهند، در غیر اینصورت امکان اجرای نظام دوره ای وجود ندارد.
معاون آموزش ابتدایی بیان کرد: اگر بدون در نظر گرفتن شرایط نظام دوره ای را اجرا کنیم، منجر به نارضایتی می شود و امکان دارد که برخی از دانش آموزان با معلم آموزش دیده و با تجربه سال را سپری کنند و برخی دیگر این سه دوره را با معلمی بگذرانند که اموزش لازم را ندیده است.
حکیم زاده با بیان اینکه امسال درصد خاصی از اجرای نظام دوره ای اعلام نمی شود، عنوان کرد: هرجایی که دارای شرایط لازم است، باید نظام دوره ای اجرا شود و اگر شرایط لازم وجود نداشت، باید از اجرای این نظام پرهیز شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در پایان آبان ماه آمار دقیق کلاس بندی به تفکیک نوع نظام به ما اعلام می شود، آمار خاصی را نمی توانم اعلام کنم.
انتهای پیام/
+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰