شرکت پرشیا خودرو برای اولین بار تنها برند آلمانی سامانه را آماده عرضه کرد.
هر دو این خودروها از یک موتور ۱.۲ لیتری توربو بهره می برند که توسعه یافته از گروه پژو – سیتروئن است که با توجه به کلاس بندی خودروها برنامه ECU آن تغییر می کند.
کورسا نام هاچ بک آشنا برای ما ایرانیان است که در نسل های دوم و پنجم وارد کشور شد. این نسلی که قرار است وارد کشور شود، ششمین اتاق کورسا است که از سال ۲۰۱۹ روی خط تولید اوپل قرار گرفته است.
کورسا یک پیشرانه ۳ سیلندر ۱۲۰۰ سی سی توربوشارژ قدرتی معادل ۱۰۰ اسب بخار و گشتاور ۲۰۵ نیوتن متر را توسط یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک آیسین به چرخ های جلو انتقال می دهد. البته این خودرو جذاب پدال های تعویض دنده پشت فرمان را نیز دارد. شتاب ۰ – ۱۰۰ این خودرو ۱۰.۹ اعلام شده است. نکته جالبی که در این خودرو می توان دید، پشتیبانی مانیتور از زبان فارسی است! این اتفاق به دلیل همکاری مشترک پژو و سیتروئن در تولید قطعات اوپل است و چون پژو با خودروسازی ایران رابطه خوبی دارد، به همین دلیل زبان فارسی در مانیتور دیده می شود.
امکاناتی که در این خودرو می بینیم شامل: ۶ ایربگ (جلو، جانبی و پرده ای)، سیستم کنترل پایداری، سیستم کمکی حرکت در سراشیبی و کنترل حرکت در سربالایی، ترمز پارک برقی و اتوهلد، مانیتور لمسی، دوربین دنده عقب به همراه سنسور پارک، سنسور باران، کروزکنترل، فرمان برقی، تنظیم حالت های رانندگی، سیستم TPMSو …
قوای محرکه موکا که در سامانه عرضه شده ۱.۲ لیتری توربو است که ۱۳۰ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر تولید می کند. گیربکس آن همانند کورسا ۸ سرعته اتوماتیک آیسین است و نیرو تولیدی موتور را به چرخ جلو می رساند. در این خودرو همانند کورسا پدال های تعویض دنده پشت فرمان را داریم.
امکاناتی ایمنی و رفاهی که در این خودرو وجود دارد همانند کورسا است.