یک مدیر میانی در حوزه تبلیغات، امسال به طور میانگین ۲۹.۶ میلیون تومان دستمزد دریافت میکند؛ این میزان درآمد نسبت به سال گذشته ۲۸ درصد افزایش یافته است.
تحلیل کاماپرس از گزارش ایران تلنت نشان میدهد که بیشترین میزان دریافتی مدیران میانی در حوزه تبلیغات، مارکتینگ و تحقیقات بازار در سال گذشته ۴۰ میلیون تومان و کمترین مقدار آن نیز ۸.۷ میلیون تومان بوده است. براین اساس، میانگین دستمزد یک مدیر میانی در سال گذشته ۲۱.۳ میلیون تومان بوده است.
این رقم در سال جاری تغییراتی کرده است؛ به طوری که بیشترین میزان پرداختی ماهانه شرکتها به مدیران میانی خود در حوزه تبلیغات، مارکتینگ و تحقیقات بازار ۵۵ میلیون تومان و کمترین میزان پرداختی به این دسته از افراد ۸.۷ میلیون تومان است.