به گزارش روزپلاس، FIA قصد دارد تستهای استاتیک بال ها را برای انعطاف پذیری سختتر کند و پارامترهای این کار هنوز در حال بحث است. تولید بالهای جدید برای خودروهای ۲۰۲۵ در ژانویه آغاز میشود و FIA باید هر چه سریعتر تصمیم بگیرد.
انتظار میرود تیم انگلیسی مک لارن بیشترین آسیب را از تشدید تستها متحمل شود. تیمهای مرسدس، فراری، هاس و آلپین نیز ضربه خواهند خورد اما ردبول اتریش احتمالاً یکی از ذینفعان تغییرات آینده است.
علاوه بر این، در آخرین جلسه کمیسیون فرمول یک، ردبول و دیگر تیمهای منتقد خواستار این شدند که آزمایش بار روی همه بالها آنقدر سختگیرانه باشد که خم شدن آنها را کاملاً از بین ببرد.