بیستمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته با همت گروه بین المللی آوین افراز از ۲۳ تا ۲۶ آذرماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
از جمله مهمترین محورهای برگزاری این رویداد می توان به تبلیغات و برندینگ، بازاریابی، تبلیغات دیجیتال، تلویزیونی، رادیویی، چاپی، محیطی، تعاملی، بازاریابی محتوایی، شبکه های اجتماعی، بازاریابی درونگرا، ماشین های چاپ و لیزر، خدمات طراحی و چاپ و خدمات و تجهیزات نمایشگاهی اشاره داشت.
از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد در سال ۱۴۰۳ میتوان به موارد زیر اشاره داشت:
- حمایت از صنعت تبلیغات و ارتقاء سطح کمی و کیفی و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات در بین افراد جامعه و دست اندکاران تجارت، صنایع و خدمات
- کاهش هر چه بیشتر عوارض منفی تبلیغات بازرگانی و افزایش کارکردهای مثبت و توسعه آن
- آشنایی با تکنیک های بازاریابی و پیشبرد فروش
- ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی جهت موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی و تشویق بازار داخلی به استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی
- برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه کنندگان و متقاضیان خدمات، تجهیزات و ماشین آلات صنعت تبلیغات و بازاریابی
- آشنایی با ماشین آلات جدید چاپ دیجیتال و چاپ سه بعدی، نرم افزار و سخت افزار، علائم تبلیغاتی، لیبلینگ، ماشین آلات، ملزومات و تجهیزات وابسته، آژانس ها و مجریان صنعت تبلیغات
- انتقال دانش فنی نوین و کارآمد در راستای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی و توسعه صادرات غیر نفتی
در این نمایشگاه، شرکتهای داخلی و بینالمللی محصولات، قابلیتهای فنی و نوآوریهای خود را در زمینههای ذکر شده و در فضای به مساحت ۲۰ هزار متر مربع، به بازدیدکنندگان عرضه خواهند کرد.