از ری‌برندینگ‌ پادشاهی تا برندینگ خلافت!

سیدجواد نقویخبرنگار

ذات شبکه من‌و‌تو رویافروشی برای افراد با آی‌کیو زیر ۷۰ است؛ این شبکه که در تلاش بوده در سال‌های اخیر به مخاطب خودش بگوید ساواک خیلی گوگولی بوده؛ و بعد تلاش کرد نشان دهد این رضا پهلوی که از مادرش پول می‌گیرد، خیلی آدم با عرضه‌ای است که آنجا هم موفق نشد. چون رضا پهلوی خیلی بی‌عرضه‌تر از این حرف‌ها بود و با پیوستن به نتانیاهو نشان داد آی‌کیو خودش زیر ۵۰ است. هنوز اما این شبکه نا اُمید نشده.

و در آخرین تلاش خود برای الجولانی برندسازی می‌کند و قصد دارد این فرد را که همه می‌دانند چه وظیفه‌ای داشته است و کلا چه کاره بوده را پدر مهربان معرفی کند و دلسوز! البته این حرف‌ها شبیه این است که مثلا بگویند نتانیاهو خیلی پدر دلسوزی است و هر شب به فرزندان خودش یادآوری می‌کند قبل از خواب مسواک بزنید چون در بلند مدت باعث پوسیدگی می‌شود!

یا مریم رجوی خیلی مادر مهربانی است و هرشب برای فرزندانش داستان پترس فداکار را دیکته می‌گوید و در خانه ظرف‌ها را همیشه مریم می‌شوید! چون مادر مسئولیت پذیری است.

این خط خبر من‌و‌تو دقیقا همین قدر مسخره است و بیشتر شبیه جوک است؛ من نمی‌دانم چرا نتانیاهو برای این شبکه هزینه می‌کند. ما در ایران آی‌کیو زیر ۷۰ نداریم و بنیامین و دوستانش متاسفانه مقداری بی‌دقتی کردند.

این شبکه در نهایت برای علی کریمی و برزو ارجمند و حمید فرخ‌نژاد مفید خواهد بود و این حجم پول ارزش این‌ چند نفر را ندارد!

ولی چه کسی فکر می‌کرد شبکه پاستیلی من‌وتو که قرار بود سبک زندگی را دگرگون کند، حالا برای خلافت اسلامی برندسازی می‌کند و تلاش دارد به مخاطب بگوید مثلا هانا آرنت اگر زنده بود با دیدن کت و شلوار الجولانی و نگاه پدرانه آن شاید کتاب در ستایش خلاف اسلامی می‌نوشت!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn