به گزارش “ورزش سه”، باشگاه بارسلونا در اقدامی قابل توجه با همکاری موسسه تتو کاتالونیایی اوشن، بیش از ۳۰ طرح رسمی از جمله لوگوی تیم، طرح جدید نوکمپ و شعارهای نمادین را به منظور دعوت از هواداران برای شرکت در پویش بارسا برای همیشه معرفی کرد.
این اولین بار در تاریخ است که یک باشگاه بزرگ فوتبال مجموعه ای از تتوهای وابسته به باشگاه را منتشر میکند. جالب آنکه طبق اعلام بارسلونا، مشتریانی که از این شرکت استفاده کنند میتوانند از تخفیفات ویژه هواداری نیز بهره مند شوند.
در بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا آمده است: “این رویداد که نامش بارسا برای همیشه است، یک ابتکار پیشگام نه تنها در دنیای فوتبال بلکه در سطح جهانی است. زیرا اولین مجموعه تتو توسط یک برند مطرح به حساب میآید.
برای این پروژه، ما با موسسه کاتالونیایی اوشن همکاری کردیم که با ارائه تتوهایی مطابق با روندهای مدرن، ارتباط عاطفی بارسلونا و هواداران را تقویت میکند. بارسلونا نه تنها سفر تاریخی خود را جشن میگیرد، بلکه شور و غرور خود را تقویت میکند و از طرفداران تیم در سرتاسر جهان دعوت به عمل میآورد تا این احساسات را برای همیشه روی پوست خود تحمل کنند.”